بانک پاورپوینت ، سوال ،جزوات و فایل های شیمی دبیرستان محتوای این سایت حاصل تجربه ی 18 ساله در امر تدریس شیمی می باشد، در این سایت سعی شده تا با ارائه فایل های پاورپوینت به همکاران محترم، کمکی در تدریس ایشان کرده باشم تا تدریس آسان و مفرح تری داشته باشند. همچنین این فایلها می توانند مورد استفاده دانش آموزان نیز قرار گیرد و یادگیری سریع را برای آنها به ارمقان آورده و مرور مطالب را مخصوصا برای شب امتحان آسان کنند. امید است مورد قبول و رضایت دوستان قرار بگیرد.

نظرسنجی سایت

لطفا نظر خود را درمورد میزان مفید بودن سایت بیان کنید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 51
  • بازدید کل : 181663

پیوند ها

پاورپوینت سوالات تشریحی شیمی دوازدهم بخش سوم همراه با پاسخ تشریحی


پاورپوینت سوالات تشریحی شیمی دوازدهم بخش سوم همراه با پاسخ تشریحی

این پاورپوینت که دارای 52 اسلاید بوده ، همانند نرم افزار دارای آیکون جهت جابه جایی آسان و دسترسی مناسب به سوالات مورد نظر طراحی شده است، از نظر محتوایی هم یک فایل و محتوای آموزشی مناسب در امر تدریس بوده و هم یک فایل بسیار مناسب برای آمادگی دانش آموزان جهت موفقیت در امتحان نهایی خواهد بود.

نکته: پاسخ سوالات در اجرای اولیه اسلایدها قابل مشاهده نبوده و پاسخ تشریحی هر سوال را بعد از کلیک مشاهده خواهید نمود.

این فصل شامل 66 سوال با دسته بندی صفحات کتاب و همچنین دسته بندی سوالات جای خالی، سوالات درست نادرست، سوالات برقراری ارتباط و همچنین سوالات مهارتی است و در برخی قسمتها سوالات انتخاب کنید هم آمده است.

ویژگی این فایل قابلیت استفاده وتدریس در کلاس هوشمند برای معلمان محترم و قابل استفاده با موبایل اندرویدی برای دانش آموزان عزیز خواهد بود.


مبلغ واقعی 16,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

آموزش مناسب ، آسان و عمیق با پاورپوینت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما